You are here:  / Rekreacja / Noclegi Mazury

Noclegi Mazury

Noclegi Mazury (9)W tym roku z całą rodziną wybieram się na Mazury. Bardzo chciałabym odwiedzić miejsca, gdzie byłam kiedyś jako nastolatka. Szukałam w sieci noclegi mazury i znalazłam sporo miejsc, w których już byłam. Na przedstawionej fotografii widać było jak przez lata to miejsce bardzo się zmieniło, ale już nie było pokoi do wynajęcia. Znaleźliśmy mały hotelik z widokiem na jezioro. Te kilka dni sprawiło, że poczułam się lepiej i zrelaksowana. Nasza duża kilkunastoosobowa rodzina zamieszkała w jednym hoteliku. Zajęliśmy prawie wszystkie miejsca. Najpiękniej było z rana. O koło godziny 5-tej rano budził mnie wschód słońca. Wtedy siadałam w foteliku przy otwartym oknie i przyglądałam się temu widokowi. Po godzinie ósme, każdy już myślał o śniadaniu, więc spotykaliśmy się w restauracji, a potem grupami pływaliśmy łódką po jeziorze, lub spacerowaliśmy po lesie. Było bardzo gorąco i na kąpiel w jeziorze nikt nie musiał mnie namawiać Pomimo, że było tu wiele atrakcji, to najbardziej podobały mi się nocne bary z muzyką.

Pozostałe wpisy o turystyce:

0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)