You are here:  / Pojezierze suwalskie noclegi / Rekreacja / Warszawa Trapani Loty / Noclegi Mazury

Noclegi Mazury

Noclegi Mazury (9)W tym roku z całą rodziną wybieram się na Mazury. Bardzo chciałabym odwiedzić miejsca, gdzie byłam kiedyś jako nastolatka. Szukałam w sieci noclegi mazury i znalazłam sporo miejsc, w których już byłam. Na przedstawionej fotografii widać było jak przez lata to miejsce bardzo się zmieniło, ale już nie było pokoi do wynajęcia. Znaleźliśmy mały hotelik z widokiem na jezioro. Te kilka dni sprawiło, że poczułam się lepiej i zrelaksowana. Nasza duża kilkunastoosobowa rodzina zamieszkała w jednym hoteliku. Zajęliśmy prawie wszystkie miejsca. Najpiękniej było z rana. O koło godziny 5-tej rano budził mnie wschód słońca. Wtedy siadałam w foteliku przy otwartym oknie i przyglądałam się temu widokowi. Po godzinie ósme, każdy już myślał o śniadaniu, więc spotykaliśmy się w restauracji, a potem grupami pływaliśmy łódką po jeziorze, lub spacerowaliśmy po lesie. Było bardzo gorąco i na kąpiel w jeziorze nikt nie musiał mnie namawiać Pomimo, że było tu wiele atrakcji, to najbardziej podobały mi się nocne bary z muzyką.

0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
Tagi: redox extreme efekty, Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, Usuwanie owłosienia żary, certyfikat flange fitter, GAP Fakturowy BMW, balayage fryzjer kraków, onlynails cennik, Szamba Betonowe Brzozów, Szamba Betonowe Piaseczno, Szybkoschnący Impregnat dekoracyjny zastosowanie, lpk110